lördag 30 maj 2009

Champangefrukost idag!!

inte varje dag an får sitta i solen på en filt och dricka skumpa :-) så brjade min dag idag iaf, underbart, sen gick jag o Mange och promenaerade i skogen och sen tog en kaffe på halmstads sjukhus (hade huvudvärk...kaffebrist)

I går va en dag som hette duga, Skulle åka med en tjej som heter Caroline som har en pojkvän i kadetten och också skulle på balen, hon hämtade mig ca halv fem och när i precis ska lämna Gränna bakom oss så säger det PANG, vi hade krockat med en golf.
En kärring hade nitat på en 70 väg för en ekorre, båda bilarna va skrot, Va otäckt. Läskigt att det kunde smälla så i så "låg" hastighet (tänk att smälla i 110 km/timmen) så vi kom ju ingenstans,fick vänta på polis o bergare och det slutade med att Mange och Jocke fick åka från halmstad och hämta oss.
Så vid halv nio-nio va vi framme.
Vi mår iaf bra, efter omständigheterna. Slog i knät och har lite ont i ryggen idag, Caroline slog i revbenen men annars e allt bra.

Cocktail partyt i går va ok, tog det lungt och gick mest runt och såg fin ut ;-)
gick hem skapligt tidigt (typ ett) sen tvätta ja av mig sminket, p m mjukis brallor och sen drog jag och mange ut och körde "remote man" dvs man smyger utanför folks fönster och leker med deras tv:e apparater, byter kanal o höjer på högsta, har inte skrattat så på länge, skrattade så jag knappt kunde springa.
Sen gick vi hem, kolla på nån kass p-rulle där en kvinna slog skiten ur en kille band fast honom och sen hade sex med en annan, Mange tyckte det måste vart snopet för den stackars mannen att få stryk i en kvart o sen inte ens få nuppa ;-)
haha sen somnade vi, båda två i hans 9 säng med mjukis brallorna på!
vaknade ett par timmar senare av att mange hojtar till, då har jag i tron óm att han va Micke krypit upp och kagt mig på honom, nästan vält hans dyra data skärm och slagit honom på pungen (det va inte menat som ett slqag antar jag)
haha så dumt d kan bli.
Nu ska jag snart ta en dusch, har vart ute i det underbara halmstads vädretoch nu e klockan halv tre och det e tre timmar bara kvar till balen.
Ska bli sjukt roligt. Lägger upp mer bilder sen, har inte telefin sladden med mig så kan inte lägga in bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: