onsdag 27 maj 2009

Onsdags mode :-p

Äntligen hittat dom jeans legginsen jag letat efter :-D så nu e jag glad!!
Har ett par andra men d va inte dom ja ville ha.
Med risk för att låta som en skrytsam fjortonåring så vill jag med glädje O stolthet meddela att Johanna numera drar storlek 36 ;-)i kläder (köpte tom en kjol i storlek 34 som passar)hatar folk som måste tillägga sin "lilla klädstorlek" såhär men eftersom jag för inteså längesen hade storlek 40/42 och velat gå ner i vikt så kloart jag blir lite stolt!!
Åkte in med nio bussen idag o sen drog ja runt på A6 för idag o imorgon får man inte va hema mellan 8-14 för dom ska göra nått m golven.
Så köpte lite kläder till ungarna (bla födelsedagspresent till Neo och så köpte jag harmebrallor o trosor till tess (ska försöka få henne torr nu)

Har ont i fötterna nu så det blir foppatofflor hela dagen ;-p

Micke kommer sen :-D:-D:-D sen får jag förmodligen ite träffa honom förrens nästa vecka :-( åker ju på fredag (halmstad) e ju bal........
nee dax o hämta små skrutts :-p och så ska jag ta min medicin som jag som vanligt glömt *inte bra*
Mina nya leggins*nöjd*, foppatofflor o ungarnas kläder


till mitt flickebarn

och till min liolla pojkrackare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: