torsdag 28 maj 2009

småmyser...

Ligger på sängen hör regnet smattra, lyssnar på Tracy chapman på en behaglig volym och skriver lite här.

Neo kollar på bolibompa och Tess sover (somna precis)
längtar som fan tills i morgon, men kommer sakna Micke såå :-( ska nog ta bussen in i morgon förmiddag bara för att ge honom en kram när han har lunch o sen åka hem.
Kommer fan grina efter honom....:-(
hoppas jag komme hem hyfsat på söndag så kanske vi kan ses då.

för att inte tala om ungarna :-( hatar o va ifrån dom, spec om jag ska va så långt borta, tänk om det händer nått?! usch o fy..
bäst e att slappna av, försöka att inte tänka för mkt på nått annat än att ha kul!

försöker få ta på en vetig kamera så man kan ta lite kort. Mobilen blir ju ingahöjdar bilder.
Neehepppp ska ta ett bloss tänkte jag, sen hoppa in i en dusch.
Mina tokstållar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: