onsdag 17 juni 2009

aaaaaauuuuuuuu...

har lagt mig, kan inte sova..bläää!
Syster ligger brevid mig o läser en bok, hon ska sova här i natt :-D

Har pluggat hela kvällen, först en psykologi uppsats som tog 4 timmar, sen en bokrecension. Orkar inte mer idag..men skönt att ha det avklarat iaf.

I morrn ska jag in till min Micke och dona i hans sovrum, eller börja iaf, ska slipa ner väggarna så får vi måla och tapetsera fondväggen när tid finns.
Fan vad jag saknar honom...bläää...har blivit van att ha honom brevid mig..

Sen ska vi ev ut o käka nått i morgon , Mange tog ju examen i dag *GRATTIS* så det bmåste ju firas...
nee ska kolla tv:e nu....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: