tisdag 9 juni 2009

dumkåt?!

HMM... tvåbarns mamma i stort behov av kroppskontakt. En kram. En kyss.
Vet inte om jag ska säga att jag e en sexhungrig hon katt som marsar eller om jag bara e fruktansvärt kär och saknar hans närvaro?!
Skiter i vad det kallas, vill i vilket fal som helst bara ha honom här nu.
Pussa på hans gossiga hud, millimeter för millimeter...från topp till tå.
Krypa in i famnen och känna stora mysiga armar som håller om mig och kliar mig i på ryggen och klappar i mitt hår...

hans doft av snus och nått annat, vet inte vad men luktar Micke.

Får fan aldrig nog. Sen att det är den första och ända karln jag stött på (förutom Mange) som det går att föra en vettig konversation med är ju inte ett minus precis.

Nee nu ska jag leta efter nått att äta........trött som fan e jag med...

"Vill va som en tiger mot din kropp...som kaninerf tills vi dör :-p"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: