onsdag 10 juni 2009

hrrrm är du riktigt modern?! Riktigt 2009?

I så fall är du bra kompis med alla du har på facebook, och blir ni osams och ska visa vart skåpet ska stå, då blokar du personen i fråga.
Samma gäller om du blir blockad, då vet du att du gjort fel :-p

Remember this...very important...hahahaaaa.....ååååååååå det e så löjligt...*ryser* (Undra om någon tar åt sig..:-s)

På tal om nått annat jag o Mange funderar på att göra en kul plojgrej..vet inte riktigt vad än, lutar åt att sätta mig halvnaken (badkläder) på golvet, gapandes och mange står och häller 3 liter ren grädda över hela mig ur en sportflaska, självklart ska d inte synas att d e en sportflaska. Skiten ska filmas med.
Skulle se lagom perverst ut och lagom kul...århundradets Bukkake :-p

Btw Mange e nog den roligaste occh mest fantastiska människa som går i ett par skor. Vänner i 7 år, och fanskapet har inte försökt taffsa en ända gång under alla dessa år , sen att han emellanåt försöker sälja mig för ett sexpack öl e ju mest en kul grej ;-)
ähh fan va jag älskar den karln, den ända vän som stått kvar trots motvind. Finns inget jag inte skulle göra för honom. Som en bror. Vi har fan altid hysteriskt kul.

Nää ska snooka runt lite på ansiktsbok nu, se om man finner något kul ?! Om inte Skål!

2 kommentarer:

  1. Har avreggat mig på FB eftersom det är tråkigt och meningslöst. Alltså kan INGEN gå in på sidan..

    SvaraRadera
  2. syftade faktiskt inte på dig, jag hörde att dom sa det på radion och ett ljus gick upp för mig att så faktiskt är fallet. skrattretande men sant.
    syftade inte på någon speciell men hade väl din kära släkting/svägerksa/bästis/whatever i bakhuvudet.
    dig skulle jag aldrig slösa energi på att skada. Tyckte om dig för mkt.
    Det andra odjuret skulle jag med glädje förstöra livet för och samtidigt stå och se på med jordens störtsa leende :-D Thats real hate!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: