tisdag 16 juni 2009

Min lilla pojke, grattis på din dag!!

Kl 16.13 för exakt fyra år sen idag blev jag mamma till en pojke på 3970 gr o 54 cm.
Nu är han fyra år, har firats hela dagen. först hemma i morse då fick han skatebord, knäskydd och kläder.
Sen på dagis då fick han en fotbolll och han bjöd på glass.
Sen hade vi spidermankalas hos mamma (så vi kunde vara ute) massa ballonger och allt i spiderman-tema.
Han fick en kickboard, Kläder, leksaker, pussel, fotboll fiskspö, och en cykel=)
han fick massa mer men har glömt en del *skäms*

Han va så glad o sprallig min lilla fina pojke.

Har vart en toppen dag iaf. Hoppas han e nöjd.

Va i skolan idag och gick igenom ytterligare saker som måste göras.

Oc midsommar ser ut att bli trevlig, ska va i någon stugea med Mickes kompisar =) Grilla och ha det mysigt.
nee ska ut o kika vad grabbarna gör därute. (lägger in bilder vid senare tillfälle, orkar inte tömma mobilen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: