lördag 13 juni 2009

Pank...

Luspank, inte ett fattigt korvöre...är fattigare än fattigast. Alla pengar har gått till MASSA räkningar och semestyer resan för mig o ungarna.

Har inte en spänn förrens torsdag.Känns så jääääääävla B :-/
skulle känna mig rik om jag hade en hundrig.

Som grädde på moset så har jag en son som fyller 4 år på tisdag, och vet inte ens hur jag ska kunna hämta ut tårtan jag beställt med spiderman på som han valt.


Vid sånna här tillfälllen skulle man egentligen håva in alla pengar man kastat på andra genom åren och "lånat" ut.
Synn att man e för generös för sitt eget bästa, älskar att bjuda folk och älskar att ge presenter men folk har så jävla lätt för att bara ta och ta men aldrig ge, inte ens när man sitter i en jävla soppa.
Just nu sitter nog alla med sina deklerationspengar och har det gott. Vet ni vad Johannas skatteåterbäring gick??
Jo den tog kronofogden, för Johanna har ett kärt ex som skaffa digitalbox med plus kanaler o sportkanaler i MITT namn, nu kan inte Johanna betala skiten (som dessutom kom som en klumpräkning på 5000 spänn med öppningavgift och allt efter att Kim flyttat) som dessutom e bunden i 2 år. Så nu är mitt liv rörigare än rörigast....för man får fan aldrig tillbaka det av någon...
Skulle för övrigt vara intressant och veta hur stor summan är jag bjudit bort till goda vänner i det långa loppet garanterat fyrsiffrigt...

Så fort folk känner att dom skulle få bjuda på nått eller låna ut pengar då gömmer dom sig illa kvickt..Fy fan det är så man kräks :-s

PUNKT!

1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: