lördag 27 juni 2009

tjohoo!

klockan snart midnatt, väntar på mr micke, han e och hämtr pizza =) fördelen med jönköping, det stänger inte kl 20.00 :-p
har haft två underbara dagar i skara med ungarna o micke, kanon väder (vi har bränt oss aliihåpa) ungarna har haft skitkul och har åkt karuseller och badat (dock är båda mina barn badkrukor)

Kom hem (eller aa till Micke) runt sju, vi gick en lång promenad runt vätterstranden och kikade lite sen tillbaks och badade barn och lade dom.

I torsdags grillade vi korv, kött och marsmallows på vätterstranden, meeega mysigt=)
I morgon ska vi nog på bio med barnen och sen käka ute lutar åt att det blir på Jensens.
Och nu ska jag dricka nått, innan jag svimmar av vätske brist, min rygg svider och är röd (självförvållat visserligen ;-p)

Ha det gott kära vänner...sov så gott.
Det ska jag göra iaf, brevid min fina älskling och tvinga honom att klia in rygg (som svider) och hoppas på hyfsad sovmorgon i morgon (till 8-9 iaf...pleeeeaaaceee ;-p)
Pussinussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: