fredag 17 juli 2009

Barnledig!

Barnen är hos sin far, saaaaknar dom..usch...
va helt lipig i onsdags kväll/natt för d va så tomt!

Neo o Micke va på bio i tisdags, dom hade haft d jättekul, jag, tess och mange gick på stan och kollade lite kläder och så.
Sen fixade vi lite tacos och hade det allmänt trevligt :-p

sen när vi kom hem gick vi och käkade glass med malin a (Mange hängde med mig hem)
I onsdags kväll åkte barnen till sin pappa och jag tog bussen till micke, gick o fikade med Sofie på Waynes. Mysigt värre, sen vart d en spontan öl på piren.
Va faktiskt trevligt. Ikväll ska vi till Nina & Chrille en sväng iaf :-p

Helt klart sommarens skönaste låt!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig, den e väldigt bra! Hoppas allt e bra med er! Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: