lördag 11 juli 2009

Lördag!!

Sitter här i soffan nu hos Micke, ungarna ligger o sover (somna nyss) Micke e och hämtar Mange-bängalooo i forserum.

Vi har bakat lite, en alldeldes extra god sockerkaka precis, kom på iden att fylla den med jordnötter (osaltade) och jordnötssmör...yammi, den står i ugnen just nu och doftar ljuvligt :-p

Idag har vi vart en runda på A6 och kikat, lämnade in Neo på Ikea en sväng så han fick leka av sig lite, han va genomsvett av bus när vi kom och hämtade honom så det va behövligt, promenerade genom parken på hemvägen!

Igår va ungarna så sjukt söta, dom sprang runt i Mickes Kickboxningskläder, boxarhandskar, skor och en sån där mjuk hjälm :-D
sen tog jag och Micke på oss boxar handskarna och började "Fightas" jag hade inte en suck hahaa..skrattade mest (så jag nästan grät) och det slutade mest med massa fjortishångel *tssss*

Imorgon blir det hem till gränna iaf, måste hem till lilla Nicki.
Ha en skön kväll kära vänner!

För att hedra den sjukt bra MICHAEL JACKSON, kalla honom pedofil (hävdar själv att det bara e påhitt för att tjäna pengar), wacko eller vad ni vill, men försök finna en människa som gjort mer för våra barn och våra djur än den mannen. Länge Leve Jackson, knäpp eller inte :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: