fredag 10 juli 2009

Pancakes..

Micke o ungarna står i köket o gör pannkakor, själv sitter jag i soffan o jäser, känner mig riktigt bortskämd, fick dessutopm sovmorgon i morse till tio för Micke gick upp och käkade med barnen, va inne och pussade på mig lite och sen ut och busade med barnen igen..thank god for him, Precis vad jag behöver i tider som dessa, mår visserligen till synes ganska bra (oftast) men ibland känner jag mig utmattad och orkeslös, grejer saom står mig upp i halsen, livet kretsar kring klockan, aldrig ledig...
jag kikar lite på hm:s sida...hmmm finns så mycket fint jag vill ha!!

Vi har tagit en promenad, det blåste lite, va någon gatuteater, kollade på halva sen gick vi vidare.
Hyrde Cars igår och köpte massa godis. Ungarna somnade ganska sent.
Sen hade jag och älsk mys och delade på en flaska vin och lagade mat (färsk pasta med fläskfile sås:-p)

Neo e fantastiskt facinerad över att "Micke har en lekpark på taket" visst e stadslivet underbart ? ;-) Ungarna gillar det med!!

Förresten varför kommenterar ingen längre..... :-(

Nu regnar det..bläääää...ge mig sommar!!
Lite blandade bilder från det senaste:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: