torsdag 23 juli 2009

Torsdaaaaaaaaag!

Ligger i sängen o kelar m min sötboll <3

Har jobbat idag, va mycket att göra och missade bussen så fick gå hem vilket resulterade i att jag kom för sent till dagis :-s
Va och köpte massa mys och ska kolla på grannfejden sen:-p

Härligt att ha Sofie här i går, hade mysigt. promenerad och kollade på film m massa chips.
Älskade vänner! härligt med massa vänner:-)
tur man har dom! synn dom inte finns närmre, kan ju inte vara kul att vara helt ensam och närmsta vännen är en släktning man inte ens tycker om :-O

näääheee nu ska jag hångla upp min älskling för han ligger och ser så jäääävla söt ut med sina bruna ögon och ler;-)

Jag min dotter (som för övrigt e världens sötaste flicka)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: