tisdag 11 augusti 2009

Hmm Onsdag idag!

Ännu en dag som gått till spillo genom att göra absolut ingenting. Hatar det, Är avundsjuk på alla människor som har ett arbete att gå till, eller skola eller vad fan som helst.
Vill också klaga på att jag ska upp tidigt påmorgonen och att jag är trött på kvällarna för att jag arbetat hårt, se lönen på kontot och ha en tid att passa, jobbarkompisar att skojja med och en buss som inte får missas...

Börjar känna mig både rastlös, små deppig och lättirriterad.
Har att göra hela tiden med barnen men tror dom är lika raslösa just nu som jag.
Dom saknar dagis och kompisar.

Är sjukt sugen på en iskall öl idag också...inte min dag alls.
Micke min älskling har åkt på magsjukan, så min kväll spenderas förmodligen framför datan, faebook, msn och ett evigt zappande på tv:n föromväxlings skull,förhoppningsvis med en öl eller en kopp kaffe.

Har vart ute en sväng iaf idag, köpte en glass med barnen oh Amanda, Johan o Tyra.
Känns som höst ute, vilket inte gör livet lättare att leva.
Usch känner migalmänt pessimistiskoch tråkig. Hoppas helgen blir rogivande, ska jobba och träffa min älskling,kommer anfalla honom, för nu har vi inte setts sen söndag.....

Nee ska sätta datan påladdning, lyssna på tant strul och gnälla för mig själv, funderart på att gå in på toan, låsa dörren, hålla för öronen och spottaoh svära ett par gr och se om det känns lättare...
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: