lördag 8 augusti 2009

Känner att jag skulle behöva en omgång utan dess like ;-) (varning för mycket gnäll)

Är slutkörd, Ungarna vaknar såå tidigt och vad jag än säger så går det in i vänstra parabolen och ut i högra...
River allt, förstör allt...usch är så förannat irriterad idag..... Huvudet sprängs snart och vill ara dra täket över huvudet och sova bort hela dagen, trots att solen skiner och vädret är underbart.
Men är så stressad inombords. Känns som det ända jag får göra periodvis är att skälla och gnälla och va på dåligt humör.
Man måstegöra saker hela tiden för att hålla tredje världskriget på behagligt avstånd.
Och det känns som jag verken har tid, råd eller lust att ALLTID göra nått.

Skulle behöva Barnvakt ett par timmar o bara sova.Eller göra nått på egen hand.
Älskar mina ungar,more than anything men ibland behöver även jag andrum.

Stanna upp,andas och tänka efter, vem är JAG?? Vad vill JAG? Vad vill JAG äta? NÄR vill JAG äta? Osv...

Äsch ska till Micke sen iaf, hoppas dom lugnar sig och lir lite medgörliga en stund iaf.
Hoppas att han ger mig en riktig omgång i kväll så jag känner att jag lever :-) MED Smisk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: