tisdag 25 augusti 2009

orden som förstörde min dag..

försov oss en halvtimma i morse, men va ändå på ganska gott humör på väldigt väldigt länge, klär på ungarna o sätter dom m frukost medans ja fixar i ordning mig oh i vanlg ordning rör dom inte sin macka.
så vi cyklar tll dagis i det finqa vädret...

in på dagis pussar dom hej då och preis när jag ska öppna ytterdörren med ett leende hör jag min sons röst där innen "jag har inte ätit"
exakt i det ögonblikett försördes min dag oh hela kroppen fylls på 0,2 sekunder med ångest..
Nu tror dom att jag plågar mitt barn, inte ger honom mat. Är en barnmisshandlande häxa...:-O

fan vad en liiiten sak kan rasera hela ens tillvaro..

Oh när d kommer till barnen e jag ju s¨å jävla känslig med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: