torsdag 27 augusti 2009

torsdag=snart fredag=snart helg..

Jääääj det betder att jag ska dricka öl m Dessan, huset kommer gapa av tomhet, inga ljuva små steg som klamapr eller barn skrik :-S
Dom ska till sin far som för övrigt blivit riktigt trevlig mot mig :D
Inte illa att vi kan sitta i samma rum mer än tio minuter, det kunde vi inte ens när vi va ett kräleksfullt par och bodde under samma tak.

Funderar på det här m äktenskap,har börjat tappa tron på den rätta.

Han finns säkert någons?! Vilket är bra för mig för då fårr jag prov lig...kyssa många grodor dessförinnan :)

Vety inte vilken tanke som är mest bisarr, att jag en gång levde "svensson liv"! med man, volvo, vovve bakade bullar, gjorde stor kok...

eller om den Johanna som visserligen inte mår så bra som finns nu, äter godis, shoppar, städar mer, tvättar mindre :-S
pimplar kaffe och röker menthol ciggaretter som aldrig förr.
Dejtar o fritidsforskar ...
Jag trivs nog fan bättre, äktenska = leva med någon hela livet,,, är verkligen människa sådan?
jag har fan tappat tron..
Och det är jääävligt sorgligt måste jag erkänna.
Nee nu ska jag torka min lillas, söta flick arsle :-)

1 kommentar:

  1. du är så jääääääävla snygg Johanna<3 /Pontus Hellgren från msn., och facebook.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: