fredag 18 september 2009

aaaahhh vad det är härligt att bara vara ibland...

Jaa precis vad det låter, det är ubnderbart att korka upp flaskan och se det vita vinet porla ner i glaset, känna hur höstmörkret lägger sig och tända lite ljus, krypa ner under ett tjockt täcke framför bröderna lejonhjärta, bulla upp med godis och chips och salta skruvar och ligga skavfötters med sonen...

Mmmmm bara vara...
Lääängesen jag faktiskt uppskattade det, kunde ta lugnet i hemmet som det underbara det faktiskt kan vara.
Uppskatta små små saker som bara närheten av sina ljuvliga barn.
Smaken av ett glas vin.
Doften av min nya parfym.

Känslan av att känna arselt sjunka ner i soffa, att dricka direkt ur mjölkpaketet...

Faaan vad det är gott att bara vara...Damn, det borde ni prova...jävligt gratis är det också...
Och av någon konstig andledning känner jag mig faktikst jävligt pirrig oh glad idag!

en skööööööööööööön låt älskade ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: