tisdag 22 september 2009

evigt krig..

Tänk att en människa du älskat mer än något annat på denna jord.
Ja kort och gott din stora riktigta kärlek, dina barns far, Kan va så fruktansvärt avskyvärd ibland.

Mest för att han inte själv inser sina fel och brister.
Som ni alla vet tog jag ledigt från allt ett dygn och drog iväg, det får jag nu äta upp så till den milda grad att jag överväger om ledigheten ens va värd det.
För nu blir jag bokstaligt talad utskälld oh mobbbad oavbrutet,

Trots att jag faktiskt frågade barnens farmor om hjälp och inte honom.

Visste ni förresten att jag knullade mig till mina bra betyg jag fick på komvux i våras?
knullade med mina kvinnliga lärare i högra medelåldern :-S

Jag tycker det luktar viss avundsjuka :-p

Sen tycker jag det är intressant att han som är en sån kalas pappa låter en sådan dålig coh värdelös mor som jag få ha mina barn på heltid??

Två andra saker han sagt som faktiskt slår rekord i dumhet är (jag citerar):
1 "jag är ju faktiskt låst varannan helg" (haha ok?? jag e låst 12 av 14 dagar)

2. "det är tack vare mig du har barn...." "Du e dum i huvudet som dragit på dig två ansvar"

Ibland undrar jag varför?

Men han har rätt, jag är dum i huvudet, för ingen normalt funtad kvinna skulle frivilligt gra honom till far :-S

Denna är till mina barn, för den är så sanslöst vacker :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: