fredag 25 september 2009

Fredag, nu jag ska göra vågen eller??

Känns nästan så faktiskt :-p

Idag känner jag mig inte som en person somm har lust att verken göra vågen eller skrika hurraaa bara för det är fredag.

Tror jag ska ställa in alla mina planer jag hade för kvällen och bara vara hemma, kanske ta en lång promenad eller nått på kvällen.

Min läkare har försökt få tag i mig, och varje gång har jag missat det.
Helvete. Måste ha nytt recept.

Måste dammsuga lite här hemma med, tänkte lägga min dotter, Neo e ute och leker m Lukas.
Så bäst att passa på då.

nee dax att ta dygnets första ciggarett :-p

Hääärligt att ha Tant strul vrålandes i högtalarna.... :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: