onsdag 30 september 2009

Har du hittat din grej?

Alla som följer min blogg eller åtminstone läser den ibland, vet att jag inte hycklar med det sexuella, jag är inte mer sexuell än någon annan, skulle nog säga snarare tvärtom.

Däremot älskar jag att skriva om sex, älskar att provocera,att testa gränser.
Gränser som för många är jävligt förbjuden. Jag har alltid varit svag för det maktlösa, därför har jag hittat min genre att tillhöra i det sexuella -BDSM

Många tycker det är en sjuk del inom sex, jag kan INTE alls hålla med.
Det är grymt. Vilken Kick. Så länge båda är med på vad som gäller.
Annars är det inget annat än ett brutalt övergrepp.

Och om du delar in allt BDSM-folk i två grupper, den ena "mesigare sorten" som gillar att bli bunden, få stearin hällt över sig och piskad av en piska och sen har man den mer "brutala sorten" (hardcore) med slag ibland så hårda att man inte kan visa sig ute på en vecka, mkt rep, gagbolls och piskor och forced orgasm så skulle jag med världens största och stoltaste leende ställa mig i mitten :-D

Fy fan vad jag e grym... Jag både suger och sväljer, är smart och har utseendet till min fördel...vem vill inte ha en sån???? :-p

2 kommentarer:

  1. Hej här får du en fin länk http://home.att.net/~hoo/index.html

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: