måndag 21 september 2009

Hemma igen...

Så va man hemma igen efter en alltför kort liten tripp till Åland och tillbaka :-)
Har inhandlat en del vin, och sprit i små spermie liknande förpakningar :-P
och kilovis med godis till knattarna=)

Skönt att va hemma på ett sätt, skönt att träffa mina barn. Men annars hade jag kunnat vara borta en vecka.

och tro det eller ej så hamnade vi på en bridgekryssning med medelålder på ca 75+
Man hoppade till när man såg någon under 40 haha...

Men vi hängde på panchsisarna på dansbands kväll och spelade musik kryss idag på förmiddagen.
Sen e det fan ett minne för livet att se kärringar i rullator aspackade dansa bugg, det ger mig hopp om framtiden, det betyder att livet inte är slut efter 65. Jipiiiiii

Mike va för full och vi gick o lade oss i varsin säng kvat i tolv så nee tyvärr inget roligt skvaller ;-)

Kort o gott, skönt att kommma ifrån gränna ett tag..

Bjuder på en bild (blir mer i morgon) saknar en hemlig person..... förvånansvärt mkt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: