söndag 27 september 2009

Måndag..Yeeeah..

Som ni vet så älskar jag måndagar, helt utan andledning =)
Och idag är det måndag, och idag e jag faktiskt ganska pigg o glad =)

Skulle dock behövea städa efter helgen :-S
Har inte jätte mkt lust med det, men det är en nödvändighet. Va dödstrött igår kväll så orkade inte ge mig hän det.
Somnade kl 4 natten mellan fre-lörd och kl 5 natten mellan lörd-sönd. Japp blir så när man träffar sexkompis och får ligga både fredag och lördag ;-)
Hårt och brutalt.

Det va nice, mitt köksbord har numera fått en ny innebörd :-p

Har massa samtal jag måste ringa idag också, fan det är så jag känner mig viktig på nått vis ;-O
Sen är jag fruktansvärt sugen på stek, potatis, sås, ärtor och gele´ hmmm ska fundera på om man kanske ska ge sig på det projetektet eller nöja sig med att st'da ur kylen idag och äta falukorv ??

Nu ska jag iaf ta och dansa mig in i duschen =)

Damn I Pretty=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: