söndag 27 september 2009

Mår som jag förtjänar..

inte för att jagär bakfull utan för att jag med liiiite för många glas vin i mig pratar alldeldes för mkt.
Och det är väl visserligen helt ok, fast det beror på vad man säger.
går man fram till någon och säger "heeej jag kännner dig, johanna heter jag och har svenska barn" då e det dax att dra täcket över huvdet.

haha det va inte ens så jag menade. Ajaa, hon verkade inte ta illa upp, men systrarna Larsson lär ju mobba mig forever :-p

Ska upp och klä på mig strax (jaa jag ligger fortfarande i sängen)
ska jobba, helt ok faktiskt. Ingen lust att sitta hemma idag.

Nåja, jag skriver mer sen =)
Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: