onsdag 30 september 2009

Varför ,måste folk vara så satans j-a äckligt nyfikna?

Och...just det OCH-hör här: OM man nu undrar något OM MIG, vem vet då inte svaret på frågan bäst om inte just JAG?
Nee då måste vi springa med massa äckligt slemmigt skvaller och skapa intriger.detta är tredje gången denna lilla damen sagt nått om mig, eller rättare sagt lagt fram saker (säkert medvetet) på jävligt fel sätt.
Damn blir så snuskigt j-a arg, så j-a dåligt. så j-a okamratligt.

Ajaa, tänker inte ens bry mig, jag har ju inte gjort det. SÅ NU VET DU DET!

Har vart på arbetsförmedlingen idag...finns inget till mig.
Plese good give me a job=)

Vart en spring march genom H&M också och köpte lite nytt smink!

Sen Har vi kokat färsk pasta med hemmagjord pastasås =) Mums...

Hade tänkt putsa fönster, får se om andan faller på, just nu har jag ingen större lust.

Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: