lördag 31 oktober 2009

.....

Kändes sjukt att se en döds annons i går med ditt namn.

Conny Heroldsson 20/10 1987- 24/10 2009

Fan vad världen är orättvis och sjuk?

Varför just du?

Så många frågor och inte ett jävla svar.
Den ända som vet allt är DU, och dig får jag aldrig mer träffa, aldrig mer krama.

Aldrig mer hålla om, aldrig mer ska jag få möta din blick.

Hur sjukt är inte det?
Det är ofattbart och sanslöst smärtsamt.

Helvete Conny...Du kommer alltid vara mitt livs kärlek, ALLTID.
Vad som än händer, även fast jag kanske kommer träffa någon och bli kär och gå vidare kommer en del av mig alltid tillhöra DIG.
Önskar vi haft mer tid tillsammans.

Usch, finns inget att göra åt det som hänt.
Men det gör så ont.

Words begin with ABC,
Numbers begin with 123,
But true Love begins with you and me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: