lördag 24 oktober 2009

Conny!

Vet inte vad jag ska skriva, bara grinar. som ett barn.
Hade du vart här hade du tröstat mig.
Du va så jävla fin. Rädd som ett barn.

I söndags kväll ringde du mig och va rädd för spöken.
I måndags stod utanför min dörr när jag kom hem, i tisdags likaså.

Du sa att jag va ditt livs kärlek och dessvärre va du min.
Du sa i Tordags att du önskade du va "normal" så det kundebli vi på riktigt.

Jag önskar detsamma.
Varför lyssnade du inte på mig. Varför gav du mig inte bilnyckel. Va fan skulle du ut på vägen å göra.

DU fyllde år i tisdags, jag lagade mat åt dig.

Jag vet inte vad jag ska säga. aldrig gråtit såhär, aldrig känt mig så tom...
Aldrig saknat någon så mkt.

Jag älskar dig så jävla mkt, du va en av mina bästa vänner.
Du frågade mig i natt om jag älskade dig, jag svarade ja.
jag är så glad i efterhand att du fr¨ågade det. Jag va förmodligen den sista du kramade, ´den sista du pratade med.
Den sista du kysste.
Fan fan fan... Kan inte andas.
Älskar dig......

Rip Conny Heroldsson 20/10 1987-24/10 2009

du älskade denna låten

2 kommentarer:

  1. fint skrivet.. livet är så orättvist ibland :(

    SvaraRadera
  2. kommer ihåg när jag och conny satt och lyssna på denna låten på alp klyftan. Vila i frid conny :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: