torsdag 29 oktober 2009

grå dag..

Ännu en dag utan dig vid min sida, svårt att förstå att det kommer bli fler.
Sitter hos din bror nu.
Saknar dig så jävla mycket, det värker i hjärtat.

Va på krismöte i går, svårt att förstå att dom pratade om dig. Min Conny.

Fick sytälla frågor till polisen och räddningtjänsten. Kändes bra att få svar på en del frågor.

Gjorde ont att höra när polisen sa att dom fått in samtal om att en bil kört konstigt på sjögatan, där bor ju jag.
Du va hos mig.
Fan jävla Conny.

Bröt ihåp när jag fick prata med en kurator. Hon ville att jag skulle beskriva dig.

Har sånt dåligt savete över den där jävla nyckel.

Skönt att träffa Jimmy & Viktor.

Har kramat din bror hela natten, saknar dig så jävla mkt. När ska smärtan ta slut?

Fan fan fan... Har gråten i halsen hela tiden.
Känner mig tom.

Ska för första gången försöka göra något annat än stirra i taket och gråta.
Ska städa din brors hus.

Saknar och älskar dig, du fattas älskling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: