torsdag 8 oktober 2009

hungrig?!

JAA kistan skriker efter foood..
men orkar inte laga nått. Ja ni hörde så rätt. Så j-a förbannat lat är jag att ja inte ens orkar masa mitt feta ass ut i köket för att stilla min hunger:-O

Dagen idag har vart till synes mkt intressant, jag har utövat diverse barnsligheter i lekparke idag, jag har vart barn på nytt och rullat nerför kullen i "stora lek" , precis som för ca 18 år sedan.
Johan har suttit som ett upphetsat parningssuge djur i klätterställningen och gjort konstiga ljud åt sin hona ..Mycket märklig men ack så trevlig man det där.

Och avslunigsvis efter en dags lång jakt efter lilla mille-bus så fann jag honom intryckt i en garderob.
Nu har han börjat visa en mkt trevligare sida av sig själv. Han myser, spinner och busar.
Jag har skämt bort honom massa nu ikväll med ungarnas prickig korv :-p



Nu ska jag nog ta mig ut till köket iaf. Min mage har för närvarande ett alldeldes eget språk.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: