måndag 5 oktober 2009

Kära läsare..

Ni växer ni blir bara fler och fler till min stora glädje förstås.

När jag började blogga hade jag ca 25-30 läsare om dagen, nu är det över 100 vissa dagar, låter kanske inte mkt men det är det faktiskt.
Många av er läser för att ni älskar mig:-) men tror det är fler som läser för att ni helt enkelt stör er på mig, hatar mig och känner förakt och kanske tillochmed avundsjuka för att jag vågar sticka ut.

Vad vet jag, bryr mig faktiskt inte så mkt om hatiska människor ändå=)
MEN nu tänker jag påminna er igen, kommentera.

Tänkte nämligen fortsätta den inlägget jag hade tidigare i höstas, där jag bad er skriva vad ni tycker om mig. Ni som känner mig och ni som inte känner mig, hur uppfattar ni mig?

Ni får vara hur snälla/elaka ni vill, fritt fram, jag ber ju om det :-)

1 kommentar:

  1. Tycker du är en trevlig person men jag har ju bara träffat dig en gång så vad vet jag. Kram ulf

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: