tisdag 6 oktober 2009

Urdrag ur min självbiografi...

Eftersom Angelika så smakfulllt bjöd sina läsare på ett urdrqg ur sitt första kapitel så ska jag med bjussa på en bit urdragen någonstans i mitten av all röra i min lilla evighetsnbok som så många gre blirvit omskriven, omplacerad och omgjord :-)

"Jag minns fortfarande hur hans haka kändes när den nuddade mig, den va vass av skäggstubb och hans andedräkt va varm och doftade speciellt, inte illa men samtidigt konstigt.
Första gången han kysste mig kändes det bokstavligt som att jag lämnade jordelivet och befann mig någon helt annanstans än här just då.
Hans tunga virvlade erfaret runt i min osäkra mun och såhär i efterhand måste han trott att jag försökt kväva honom, blev så ivrig i mitt tappra försök att inte visa mig oerfaren att jag mer eller mindre svalde honom hel.
Hans händer smekte över hela mig, och jag va oerhört nervös skakande stapplade jag mig bakåt och föll handlöst på rygg på sängen med honom över mig.
Han började fippla med mina byxor och helt plötsligt hade han dragit ner sina.
Det var då jag insåg att jag hamnat i en återvändsgränd. Jag skulle knulla för första gången. Såhär såg en Kuk ut på riktigt. Just precis en Kuk var var det va.
Inget ord jag vanligtvis yttrade inför anständiga människor som min mamma. Minns att jag brukade säga det i skolan, och varje gång jag sade det tyckte jag det lät alldeldes förfärligt illa.
Och nu låg jag här alldeldes vettskrämd utan trosor och väntade på att på bli kvinna, förlora min renhet....herregud....hur skulle detta gå?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: