fredag 2 oktober 2009

Vart jävligt sent igår, tror klockan smög sig mot halv fyra till och med innan jag hamnade under täcket, lika ensam som jag va kvällen innan, och kvällen innan det osv osv..
Hade vart härligt att köra ner handen i kalsongerna på en sängkamrat=)
Eller man kanske skulle skaffa en KK som står för både begreppet knullkopmpis/kramkompis fast utan förpliktelser och utfrågningar.

för det ska jag säga det är det värsta som finns med förhållande, denna ständiga utfrågning, säger inte att jag är oskyldig, nej nej snarare tvärtom jag som står för frågestunden.

Som en kvinnlig polis innanför dörren med papper och penna.
"Vart befann du dig kl 23,42? du va inte hos den vänen fördet har jag ringt oh kollat du gich därifrån kl 23.30 och va inte hemma förrens 00.02 vad gjorde du den tiden?"

Fy fan, skulle inte föreslå mig som flickvän, en dåligt kap. Som ligg-Absolut!Som vän-absolut det med. MEn flickvän, nnjaa.
Jag är visserligen överdrivet varmhjärtad och omhändertagande men nja tror inte den mannen som skulle stå ut en längre tidsperiod med mig är född ens.

Nåja, idag ska vi in till jönköping, hällsa på min mor. Ska bli trevligt va nog två veckor sedan vi sågs :-(

Hittade lite gamla bilder och insåg faktumet att jag va väldigt smal sent i våras.
Sanning kom i kapp och jag kan se på bild hur mkt jag ökat i vikt av medicin jäveln, inte bara att jag gått från storlek 34/36 till 40/42 på kort tid :-S
Aja, antar det bara är attt gilla läget...som sagt: Jag har ju bröst nu=)

1 kommentar:

  1. du är så snygg...du får ta en ny bild som denna så vi kan se om det är någon skilnad...."ler"

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: