torsdag 22 oktober 2009

vill va ung igen,..

Minns ni hur hormonerna sprudlade när du som 12-13 åring såg någon kyssas på tv:e?

För att inte glömma kåtheten när någon utförde petting på tv4 en fredagkväll?!

herregud, visst var det en pirrande och soft känsla?

För visst är sex i viss mån jävligt överskattat?
Inte det att jag inte gillar sex, för det vet ni så väl att jag gör, men det är fan sällan det är riktigt riktigt bra.

När man va sådär 13 bast och nyllet fullt med finnar (har jag nu med visserligen)
och man fick hångla lite med en söt pojke, då va hela terminen räddad.

tänkom livet vore lika enkelt nu?!
det va liksom okej att göra bort sig.

Nee fy fan...saknar hormoner och tonårs hångel, petting och föräldra revolt.
Fa det va härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: