torsdag 26 november 2009

8 januari samt 11 Januari 2001

Hittade min gamla dagbok, den innehåller mestadels min hemliga kärlek till Conny,
vet inte ens om d syns när jag fotat, men tycker det va sött iaf, detta skrev för snart 9 år sedan, av mina 15 åriga tånårskära fingrar.

Nästan så snuttigulligt att man blir illamående ;-)
Men men det va ju trots allt Conny. I ett annan blad har jag skrivit nått i stil med


"jag vet inte vad jag ska göra, jag måste ha honom någon gång i livet, älskar honom.
Utan honom vill jag dö, det är för honom jag lever....."


Om jag bara veta då hur ödet skulle se ut för oss både 9 år senare..
att kärleken fortfarande skulle brinna lika intensivt, och att jag trots allt skulle förlora honom...

Fan...

KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT FÅ DOM STÖRRE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: