måndag 23 november 2009

Det är ni som är dom konstiga vi som e normala :-p

Är på sjukt gött humör idag, dansar runt här hemma till Lady gaga :-) (Lady Sagga :-p)
Har några funderingar som helt osammanhängande tynger mig.
Ett jag är pank, jo helt pank.
Inte ens tio kronor så pank att jag nu varit ofrivilligt rökfri i 12 timmar snart.
Flera dagar tills kontot fylls på med cash....det är ILLA.

Sen undrar jag varför Falukorv och potatis mos är så jävla got, så gott att jag måste slemma med det i munnen bara för att visa er hur äcklig jag är..Snälla väs hur vidrig jag är...pliiis...

Mina barn är övervilda, kan bero på att deras mamma va lat i morse och gick runt i pyjamas till nyligen.

MEN snart ska vi ut till lekparken.
Ska släpa med mig mitt egna Kryss kross Chriss X till lekparken.
Neej det är inte han som ska leka utan mina barn =)

Känner mig så jävla taggad, här världen, här kommer johanna.
Akta er....
Lämna plats.

BTW hoppas innerligt att få träffa Chrisofer senare, kolla på tve och analysera onödigt vetande :-p
Nee kaffe dax



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: