tisdag 24 november 2009

Det omöjliga har påbörjats...

Tro mig, mitt hem har under den senaste månaden varit nära sitt förfall.

Nästan så illa att dom som är med i "rent hus" skulle fått sig en klapp på axeln över att tilochmed deras hur var beboligt.

Okej inte riktigt men nästa´n.
Sen Conny dog har jag bara plockat ytterst lite, det nödvändigaste liksom.

Men nu har jag iaf påbörjat.
Sen har ljusstakarna åkt upp från förrådet och står nu ståtligt och lyser i tre av fem fönster.
Okej ungarnas behöver ny belysning.

Steker köttbullar för fullt.
I morgon tänkte jag påbörja lussebak. Tror jag.
Nee nu börjar det lukta bränt. Måste kila ut i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: