fredag 27 november 2009

ombytta roller här hemma...

min lilla dotter springer omsorgsfullt runt i mina nylonsprumpbyxor, mina armband och mina hårband och talar flitigt om att hon minsann är "mamma Johanna"och jag är Tess.

Det är smickrande eftersom hon är väldigt snäll mot mig, hon klappar mig, talar om att jag är söt, bädar ner mig och matar mig nästintill hysteriskt.
Det måste ju betyda att det är så hon ser på mig..

Dock undrar jag va hon har för bild av mig Haha...eftersom hon innan sprang runt i mina stayups, gummi stövlar och va fånig haha..

Det är konstigt att tjejer redan från början tycker det är så roligt att gå igenom sin mammas garderob och smycker/smink.


Hmm fredag idag iaf, planerna för idag är att baka lite pepparkakor och ge oss på projekt pepparkakshus, låter lättare än vad det är.

Iaf när vi snackar om den Icke-händiga Johanna, så tom ett simpelt projekt som ett pepparkaks hur känns svårt :p

Fan vad mitt barn är vackert :-)

1 kommentar:

  1. Hon är så söt lillssessan..
    Hon kommer bli precis som sin mor utseenede fixerad :P fast på ett bra sätt :P
    Saknar dig sis

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: