söndag 22 november 2009

Seeeeegt...........

Trots min otroligt långa sovmorgon idag så ligger jag återigen i min säng, klockan är tjugo över nio, så helt sjukt. Inte ens trött.
Skulle verkligen vilja ah en sömntablett.
Nu vill jag verkligen sova. HAr ångest, vet inte varför.
Känner mig otroligt ensam och kramsjuk.

Ringer land och rike runt för att få kontakt med omvärlden, spelar fan ingen roll att jag pratat med folk hela kvällen, känner mig lika övergiven för det =(

Saknar min Conny jättejättejättemkt just nu.
Önskar jag kunde ringa honom nu och beklaga mig.

Min lilla skrutt, har som ett stenblock i bröstet, kan knappt andas,

Blääää...

Såhär får man se ut en söndag :-O



1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: