måndag 30 november 2009

Vilken start på veckan...

Stressade & något försenade i vanlig ordning på morgonen risar vi i väg till dagis i regnet.
Väl framme plockar jag ur Tess samtidigt som Neo ställer sig upp i vagnen och vagnen välter, Neo slår i huvudet och jag hör Tess gråta, men reflekterar inte så myket över det eftersom En smäll i huvudet känns mer viktigt.

Som tur var så var det ingen fara och när jag kollar på Tess kan hon inte stå upp,
hon gråter jättemycket oh kan inte södja sig alls på sitt ena ben.

Så detblir att ta med sig lill tjejen hem och bädda ner henne i soffan för att se hur det artar sig framåt förmiddagen, gör det fortfarande ont får jag ringa vårcentralen.
Kunde iaf konstatera att inget är brutet.


Så det känns ju inte direkt som en höjdar start på veckan :-(
Min stackars Lilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: