tisdag 8 december 2009

Kväller...

Jahopp, då va klockan redan 19.57 oh Neo sover och Tess med inom en kort tidsperiod.

Dagen har mestadels innehållit tvättning och städning. Så nu är jag helt slut.
Men skönt när det är över iaf=)

Skulle nog behöva gå igenom min garderob med ...Uhhhhh har ingen lust alls.

Vika allt snyggt och rensa bort det jag inte ska ha.

Idag kom det kort på Conny, blev faktiskt bättre än jag hade väntat mig. Min fina lilla skrutt, så nu hänger han så fint på väggen.

Så jag och alla andra kan påminnas om honom varje gång man går i förbi (inte för att jag kommer glömma men..)

Har faktiskt egentligen inget att skriva, ska kika upp nått kul ämne och hoppas på att jag återkommer.

En bra låt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: