torsdag 10 december 2009

Lyssna noga nu...

Vet ni en sak, jag sprudlar, jag är lycklig.
Vet ni hur längesen det va?

jo, det ska jag tala om för er, det va jävligt längesen.
Plus att den antideprissiva mediin jag äter just nu, den gör dessutom att det är mkt svårare att känna något annat än just mellanting.

Att få pirr i magen är jättesvårt, jag trodde det va omöjligt.

Fullkommligt underbart är det. Kan knappt vänta tills han änländer till mig.
Ska mysa o gosa hela kvällen. Faaan va gott.

Han e så fin.
Ni skulle bara veta.

Och tänk att han vill ha mig?! helt otroligt. Gooooood...

Har inte fjärilar i magen, har fan svanar eller nått. Kan inte äta, kan inte tänka .... Wheeey som ett lyckorus.
Hoppas det blir bra det här =)

Visste ni förresten att jag inte bara är söt, snygg, trevlig utan också jävligt sexig...
Jag är helt enkelt ett riktigt j-a kap.
Mohhahahahaaaaa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: