onsdag 9 december 2009

Nu ska Johanna kasta in handduken för idag..

Är trött som synden, ögonen svider och huvudet värker.

Antar jag druckit alldeldes för lite kaffe.
Sitter mest här och längtar tills i morgon ungefär.

Åå det pirrar såå i magen, kan inte sitta stilla..känner mig som ett barn inför julafton typ.
Spännade och härligt.

Samtidigt som man mitt i allt påminns om saknaden efter någon jag älsakr så fruktansvärt mkt... Usch.
Livet är bra förvirrande ibland.

Är iaf väldigt väldigt förälskad, får se hur det artar sig. Hoppas på det bästa.
Han är för tllfället mer säker än jag, jag vill inte bli ledsen.

Känns som jag vart ledsen alldeldes för mkt det senaste året.

Men det kanske blir jätte bra, längesen det pirrade såhär för någon, nog flera år sen om jag ska vara ärlig.

Nåja, ska stoppa in lurarna en stund, lyssna på smöriga kärleksballader och drömma mig bort till denna sötsak en stund.
Och avundas alla JÄVLAR som fått gå på winerbäck idag :-(
Sååå orättvist.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: