tisdag 29 december 2009

vilken j-a natt...

Min plutt slant i går med en kniv och skar mer eller mindre av sig hela lillfingret.
In till akuten vid sjutiden...

sen fick vi vänta till sex på morgonen innan dom va klara, inga bussar gick så gick halvvägs till råslätt.

Han fick sy 8 stygn utvändig och säkert fler invändigt, både benet o senorna va av =(
va tal om att han skulle skickas till linköping, det va både röntgen och allt möjligt.

Ahh helvete vilken natt.
Nu sitter jag hos mor, ätit lite och druckit kaffe.
E helt slut.
Saknar min bebiiii... Men han kommer i kväll=)

Nu ska jag va social.


ÄLskar denna låten btw :-p

6 kommentarer:

  1. Ja se barn och knivar..

    SvaraRadera
  2. Barn? Han är väl typ 24?

    SvaraRadera
  3. "Saknar min bebiiii" "Min plutt" haha bli kallad de vid 24 års ålder ;) vilken tönt!!! God fortsättning.

    SvaraRadera
  4. Låter som att "S" är i farten och kommenterar?

    SvaraRadera
  5. seriöst vad är det för fel med att kalla någon för plutt eller bebiii?? låt dom skriva så om dom vill...tror inte den som skriver vet hur det är att vara kär;) Kram till dig Johanna

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: