torsdag 21 januari 2010

Och så börjar även denna torsdag lida mot sitt slut.
En dag närmare både panionen och döden.

Har svettats hela dagen med att städa och skura alla vråer. Fan vad duktig jag är. Känns för jävla skönt när det är över.
Även om jag spottar och svär när jag väl är uppe i det.

Har vart hos min stora skräck idag-tandläkaren.
Eller jaa jag va med min son där. Va övertygad om att hon skulle slita ur varenda tand i munnen på honom, sen anfalla både mig och mitt barn med universums störta kökskniv.
Men det gik ju bra trots allt. Mitt troll har redan fått sina 6 års tänder trots att han bara är 4 så vi ska ner nästa vecka oc plasta dom.

Sen köpte vi pizza och slappade framför tv:n.

Min lilla tönt åkte hem idag =( saknar han redan. Men vi ses i morgon igen, vi ska till mamma så han kommer dit.
Sen har vi hela helgen på oss att mysa och umgås.

Visst är vi som gjorda för varann ? <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: