torsdag 4 februari 2010

Bloggdator?!

Exakt en sådan här dator har jag (en acer mini dator/Bloggdator)
Jag älskar min dator, den är smidig, den har mkt minne osv...

MEN en sak retar mig o xdet är att utan laddaren i så håller batteriet a 1-1,5 timma.
Varför då kalla skiten för Blogg dator??
Är inte syftet med en bloggdator att man ska ha den med sig för att kunna blogga?
Men vad är vitsen om den kollapsar o dör efter en dryg timma??

Bah åå nu ska ja plocka fram lilla greger och skriva några rader, poff så e fanskapet död :-S

Neee de borde dom faktiskt göra något åt.

Annars bara tummen upp=)

1 kommentar:

  1. sån e min me å de är ändå en vanlig laptop. de gör mej galen. jävla "bärbara" skit går ju inte å bära me sej utan laddare va fan...

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: