tisdag 9 februari 2010

Historiens skönaste dusch..

Ja jag lovar, jag svär...
När era barnbarnsbarn slår upp en historia bok om ett par decennier så kommer det stå "den 2000-talets svettigaste ap-liknande människo hona har tagit en dusch efter noga övervägande och egenmäktigt hotande"
Jag har sovit oroligt som fan, drömt mardrömmar, svettats, vaknat, kedjerökt, svettats, pinkat, svettats, promenerat upp i lägenheten osv...

Detta resulterade såklart i en mindre trevlig odör i från mina gulliga armhålor, och trött som jag även det va efter min sömnlösa natt så fick jag bokstavvligt talat ta mig själv i örat för att komma in i en het och behövlig dusch, tog med mig min choklad doppade dotter med (hon hade frukostens oboy över hela sig)
Nu efteråt..känner img som en ny människa=)

Borde kanske släppa på det som trycker där bak också och sätta mig och fula en stund men det får bli sen. Orkar inte nu (faaan vad lat jag är)

Diggar musik här hemma, det är barnen som bestämer låtar och just nu är det "rulla in en boll och låt den rulla..."
Väntar på att min favorit man ska dyka upp, sen ska vi äta middag och kela hela kvällen =) *längtar*

TYvärr blir det nog inte för intmt...då lär det bli stockholms (grännas) blodbad nr 2Ähh what the fuck egentligen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: