tisdag 9 mars 2010

Pony play?!

I brist på annat när jag skulle natta mitt flickebarn som fått dåliga vanor efter hon va sjuk och fick somna i min säng (hon har helt enkelt blivit kvar där)

Fördrev iaf tiden en aning med att kika på kalal5 play och gamla outsiders avsnitt, ett avsnitt innehöll nått som för mig ganska sjukt som kallades "pony play" det betyder att tjejen klär ut sig till häst.

Alltså jag som ändå är en hyfsad sexuellt öppen person minst sagt rodnade när jag såg brudarna krypa runt på alla fyra i häst-utstyrsel säga "iiihhiii" och duktigt gnugga sin "master" efter en äppelbit.

Nää fy fan tkr det är sjukt.
Som sagt är jag sexuellt öppen men där börjar man hamna på sexuell anspelning på djur och det finner jag högst onormalt.

FREAKY


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: