onsdag 10 mars 2010

Å så va det onsdag

och en dag som alla andra, barn på dagis, jag framför datorn ...gärpandes...
sovit dåligt och haft en creepy dröm som ja fortfarande inte kunnat skaka av mig.

Somnade till senaste saw filmen i går kväll (johanna har hittat en sida där man gratis kan kolla på typ alla filmer :-p)

Tess låg breve och klappade min kind och sa "mamma jag älskar dig" snakca om att ens arma moders hjårta smälter katastrofalt då.

Sen när jag sa att till henne att ligga still så utbrister hon allvarligt "helt otjolig mammaaa..." (hon tyckte ja tjatade.

Va duktig som tusan igår o vårstädade, när solen skiner så syns ju alt damm.
Bakade bröd o sockerkaka och va ute i solen m barnen och plaskade i iskalla pölar.

Och nu ska jag glo på film....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: