tisdag 16 mars 2010

Skit åxå....................

Jag fryser, fast det är strålande sol...
ska snart sitta på en bussjävel i en timma för att gå på ett möte som jag ust nu inte alls har lust att gå på, har dessutom inga fungerande hörlurar som jag kan ha på evighetsbussen.

Och till råga på allt är jag på jävligt kasst humör vilket i sin tur har resulterat i att jag blivit osams med min man och gjort honom ledsen vilket jag egentligen inte alls har någon vidare lust med =(
Och att jag har gjort honom ledsen gör att även jag blir ledsen och får ont i magen=(

Faaaan då....känns som en dag med enbart motvind och hur kul är det då?
Knappt man vågar sig ut genom dörren för då kommer väl nästa skit hända.

Är Mongo ocksååå....... (som ni ser)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: