söndag 21 mars 2010

sms.....

Sitter o kikar på sms som min plutt skrivit som jag sparat...vi skcikar snutteplutt sms typ 100 gr om dagen (utan att överdriva) men blir så glad av att läsa dom och saknar honom ännu mer :-(

Här e några :-)

"Detsamma hjärtat, vet du att jag älskar allt med dig?!"

"Du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket, du betyder mest av allt i hela världen puss"

"Du är verkligen det vackraste jag skådat någonsin"

"Fy fan vad jag saknar dig hjärtat, Älskar dig sååååå"

"Du är det vackraste någonsin sett, du är så fin så mitt lilla hjärta, aldrig har jag tyckt någon ser så bra ut som du gör. Jag ringer dig sen. Jag längtar så mycket efter dig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta"

" Ligger och tänker på dig som den du är underbar Johanna, precis som du är. Fy fan vad kär jag är i dig. Du är både vacker, fin och sjukt snäll"

"Du är mitt allt Johanna"

"Fan vad fint skrivet gumman.Jag blir så glad. TACK :-) Jag känner samma för dig, äntligen får någon mig att känna mig hel, du visar mig en helt annan värld. Kommer alltid finnas för dig och stötta dig för du är min livskamrat, min bästa vän. Du är den jag litar på Och den som jag vill leva med. Älskar dig så"

"Vill inte någonsin behöva leva utan dig,det kan jag inte. Du är nr ett i alla lägen min stora kärlek. Har aldrig känt såhär innan, aldrig. Inte ens i närheten"


Visst är han underbar?! Romantisk...bäst...å sååå jäkla snygg o sexig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: